kufr

Rozumíme pravidlům.

Rozumíme vám.

Zajišťujeme právní služby pro podnikatele i občany. Specializujeme se na oblast garance právní ochrany pro běžné právní spory, likvidaci škodných událostí a nárokování náhrad.

O co se postaráme:

Analýza

Přehled v oblasti právní ochrany Vám zajistíme rizikovým reportem.

Administrativa

Zpracujeme potřebnou dokumentaci v rámci sporů i prevence.

Zprostředkování

Zajistíme vhodné odborníky, kteří se zaměří na Váš problém.

Hlavní pilíře právní ochrany

Prevence

Být připraven se vyplatí.

Právní ochrana

Garantované právní zastoupení a poradenství pro případ sporu.

Garance zastoupení

Nebudete na to sami. Zastoupí vás právníci a znalci v oboru.

Minimalizace rizik

Snížíme riziko špatně řešeného sporu či nevhodně likvidované škody na minimum.

Řešení sporů

a

Předávání podkladů

Ať už jdete s dobou, nebo máte radši klasiku, najdeme společnou řeč.

Likvidace škod

Získáte náhradu, na kterou máte nárok.

Garance zastoupení

Ať se přihodí cokoliv, máte jistotu, že se o vás postarají specialisté z oboru.

Hlášení škodných událostí

Vaši škodu pečlivě posoudíme a bezchybně nahlásíme s cílem získat maximální náhradu.

Nárokování náhrad a odškodného

Víme na co máte nárok při náhradě škod a zajistíme uplatnění všech požadavků.

Další služby

Chránit sebe a své podnikání pro případ právních sporů a škod je důležité, každopádně je třeba myslet i na další rizikové oblasti.

Poradenství a optimalizace

Pomůžeme Vám doladit procesy a maximalizovat tak efektivitu.

Správa rizik

Definujeme hrozby pro Vaše podnikání a předlozíme návrh na jejich pokrytí.

Účetnictví

Objevte s námi svět moderního účetnictví. S on-line náhledem a fakturačním systémem zdarma.

Jak to probíhá?

0

Poptávka

Pokud máte zájem o naše služby, nebo Vás třeba jen zaujaly, dejte nám vědět jednou z mnoha cest:

1

Úvodní schůzka

Probereme společně Vaše podnikání. Řekneme si co od nás očekáváte a co můžeme nabídnout. Požádáme Vás o pár odpovědí a čísel, pak už se budete ptát vy na to co Vás zajímá. Schůzka může proběhnout několika způsoby:

2

Nabídka

Po zpracování informací z úvodní schůzky Vám předložíme připravenou nabídku a návrh řešení.

3

Nastavení spolupráce

Po odsouhlasení nabídky už zbývá poslední krok - nastavit si spolupráci a připravit vše tak, aby nic nepřekáželo startu
v domluvený termín.

Jak nás kontaktovat

Zaujaly Vás naše služby? Nebo máte dotaz? Neváhejte nás kontaktovat jedním z následujících způsobů:

Zavolejte nebo napište

Nejrychlejší způsob jak dostat odpověď. Ideální pro dotazy nebo domluvení termínu schůzky.

Zanechte kontakt

Nemůžete volat? Zanechte kontakt – ozveme se, až se vám budeme moci naplno věnovat.

Zadejte poptávku

Vyplňte krátký formulář a ozveme se
s návrhem nabídky, kterou společně doladíme.

Naši klienti

Jsme diskrétní a informace
o klientech si necháváme
pro sebe.

Anonymní
klient

Anonymní
klient

Přidejte se

...a nebuďte vystavováni.

Časté dotazy
(FAQ)

Kolik mě to bude stát?

Cena se odvíjí od rozsahu čerpaných služeb, množství dokladů za období atd. Rádi Vám připravíme nezávaznou cenovou nabídku. Každopádně k tomu budeme potřebovat pár informací o Vašem podnikání.

Budeme potřebovat konečné stavy účetnictví k termínu převodu služeb k nám. Vše společně naplánujeme aby byl přechod plynulý a bez zbytečných komplikací.

Ano, můžete od nás čerpat jen část služeb. Pokud si například část účetnictví nebo přípravy dokladů řešíte sami, nastavíme spolupráci na ty služby, které nemáte pokryté.

Samozřejmě. Při přechodu k nám provedeme kontrolu Vašeho stávajícího účetnictví a v případě nesrovnalostí nebo nedostatků Vás budeme informovat.