Rozumíme rizikům.
Rozumíme vám.
!!! Chystáme pro vás komplexní systém vyhodnocování podnikatelských rizik !!!
Objevte s námi svět moderní správy rizik pro podnikatele a firmy.
Co nás definuje:
On-line náhled
Přístup k zpracovaným datům kdykoliv, odkudkoliv v našem systému.
Fakturační systém
Možnost využívat fakturační systém zcela zdarma.
Flexibilita
Podklady a další data přijímáme ve formě, která Vám vyhovuje.
Přehlednost
S námi se v tom neztratíte.
Diskrétnost
Informace o Vašem podnikání nesdílíme.
Bezpečí
Vaše data držíme na bezpečných místech.
Včasnost
Vše stíháme včas do stanoveného termínu.
Kvalita
Spolehlivost a přesnost jsou naše zásady.
Pohodlí
Děláme maximum abychom Vám ubrali starosti nejen s účetnictvím.
Další služby
Vašemu podnikání pomůžeme
i v dalších oblastech.
Proč u nás?
On-line náhled
Jdeme s dobou a fungujeme digitálně.
Fakturační systém zdarma
V našem systému máte kromě náhledu možnost vystavovat faktury, které máme rovnou k dispozici k zaúčtování.
Bez příplatku, zdarma.
Jsme flexibilní
Každému vyhovuje něco jiného a proto se snažíme co nejvíce přizpůsobit vašim potřebám.
Předávání podkladů
Ať už jdete s dobou, nebo máte radši klasiku, najdeme společnou řeč.
Propojení banky
Pro jednodušší párování plateb s doklady umožňujeme připojit Vaši banku/banky na náš systém.
Napojení systémů
Používáte v provozu fakturační, účetní nebo třeba ERP systémy? Propojíme je pomocí API.
Komunikace
Komunikace je základ úspěšné spolupráce. Kromě poštovního holuba máme snad vše.
Další služby
Pokrytí rizik je kritickou oblastí pro úspěšné podnikání a klidný spánek. Můžeme pro Vás udělat ještě více.
Účetnictví
Objevte s námi svět moderního účetnictví. S on-line náhledem a fakturačním systémem zdarma.
Poradenství a optimalizace
Pomůžeme Vám doladit procesy a maximalizovat tak efektivitu.
Právní ochrana a zastoupení
Zastopupení v právních záležitostech, organizace a zprostředkování právních služeb.
Likvidace pojistných událostí
Zajistíme zastoupení s cílem získat maximální plnění, na které máte nárok.
Jak to probíhá?
0
Poptávka
Pokud máte zájem o naše služby, nebo Vás třeba jen zaujaly, dejte nám vědět jednou z mnoha cest:
1
Úvodní schůzka
Probereme společně Vaše podnikání. Řekneme si co od nás očekáváte a co můžeme nabídnout. Požádáme Vás o pár odpovědí a čísel, pak už se budete ptát vy na to co Vás zajímá. Schůzka může proběhnout několika způsoby:
2
Nabídka
Po zpracování informací z úvodní schůzky Vám předložíme připravenou nabídku a návrh řešení.
3
Nastavení spolupráce
Po odsouhlasení nabídky už zbývá poslední krok - nastavit si spolupráci a připravit vše tak, aby nic nepřekáželo startu
v domluvený termín.
Jak nás kontaktovat
Zaujaly Vás naše služby? Nebo máte dotaz? Neváhejte nás kontaktovat jedním z následujících způsobů:
Zavolejte nebo napište
Nejrychlejší způsob jak dostat odpověď. Ideální pro dotazy nebo domluvení termínu schůzky.
Zanechte kontakt
Nemůžete volat? Zanechte kontakt – ozveme se, až se vám budeme moci naplno věnovat.
Zadejte poptávku
Vyplňte krátký formulář a ozveme se
s návrhem nabídky, kterou společně doladíme.
Naši klienti
Jsme diskrétní a informace
o klientech si necháváme
pro sebe.
Časté dotazy
(FAQ)
Cena se odvíjí od rozsahu čerpaných služeb, množství dokladů za období atd. Rádi Vám připravíme nezávaznou cenovou nabídku. Každopádně k tomu budeme potřebovat pár informací o Vašem podnikání.
Budeme potřebovat konečné stavy účetnictví k termínu převodu služeb k nám. Vše společně naplánujeme aby byl přechod plynulý a bez zbytečných komplikací.
Ano, můžete od nás čerpat jen část služeb. Pokud si například část účetnictví nebo přípravy dokladů řešíte sami, nastavíme spolupráci na ty služby, které nemáte pokryté.
Samozřejmě. Při přechodu k nám provedeme kontrolu Vašeho stávajícího účetnictví a v případě nesrovnalostí nebo nedostatků Vás budeme informovat.